Vaš nakup je popolnoma varen. Vaši podatki so varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, sam postopek oddaje naročila in prijava pa z varnimi spletnimi protokoli. Kljub temu pa morate, zaradi specifik interneta, za popolno varnost z določenimi ukrepi poskrbeti tudi sami (antivirusni program, kvalitetna gesla, …).
O poteku naročila boste obveščeni na email. V primeru morebitnih težav se obrnite na nas.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje ALL & ALL d.o.o., Srednja vas v Bohinju 30, 4267 Srednja vas v Bohinju, tel: +386 (41) 641 082, ali preko emaila: info@all-all.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti).
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe: če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja).Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mora kupljeno blago vrniti ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Podjetje ALL-ALL d.o.o., lahko zadrži vračilo prejetih plačil dokler potrošnik ne predloži dokazila o vračilu blaga!
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo neposredne stroške vračila blaga!
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko: potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti v skladu z ZVPot.
Priporočljivo je, da kupec prodajalcu artikel vrne nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Potrošnik v primeru uporabljenega in poškodovanega blaga ne izgubi pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga. Naknadno lahko podjetje v takem primeru uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov
Stroški vračila blaga, katerega zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti znašajo 50,00 EUR (z DDV).
Naš cilj so zadovoljne stranke, zato stremimo h kakovosti izvajanja v vseh fazah, od nakupa do dostave! V kolikor pa je v tem procesu prišlo da vam neljubega dogodka in bi želeli podati pritožbo, to lahko storite preko e-pošte: info@all-all.si. Lahko nas pokličete tudi na številko +386 (41) 641 082 ali pa nam pisno pošljete pritožbo na naslov: ALL & ALL d.o.o., Srednja vas v Bohinju 30, 4267 Srednja vas v Bohinju. V pritožbi naj bodo navedeni vaši osebni podatki, naslov in telefonska številka ter številka nakupa in opis težave.
Po prejemu vaše pritožbe bomo le-to usmerili na odgovorno področje. Najkasneje v roku 3 delovnih dni vas bomo obvestili o možnosti rešitvni vaše pritožbe
Prodajalec (ALL-ALL d.o.o.) mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošniku, ki je pravilno obvestil ALL-ALL d.o.o. o napaki, bomo:
– odpravili napako na blagu ali
– blago z napako zamenjali z novim brezhibnim blagom ali
– vrnili plačani znesek
– vrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
V primeru neskladnosti
blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji
in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca
brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje
kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva
vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži
plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler
prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico
uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima
potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa
povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza
blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega
odstavka tega člena.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Dostop pogodbe potrošniku: Podjetje ALL-ALL d.o.o., hrani izdane račune oziroma pogodbe o nakupu v skladu z zakonom (10 let) od datuma nakupa. V kolikor bi potrošnik želel vpogled v pogodbo, mora podati pisno izjavo naslovljeno na podjetje ALL-ALL d.o.o., Srednja vas v Bohinju 30, 4267 Srednja vas v Bohinju. V izjavo mora napisati osebne podatke, okviren datum nakupa in kupljeno blago. Podjetje bo pogodbo priskrbelo v roku 8 dni.
– Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
– V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko +386 (41) 641 082, ali po elektronski pošti na info@all-all.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@all-all.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
– Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.all-all.si, v spodnjem delu/nogi spletne strani.
– Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
– V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
– Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Obvestilo: »Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.«
Odgovore na vprašanja v zvezi z nakupovanjem na all-all.si boste našli na sami spletni strani, v kolikor želene informacije ne najdete, pa smo vam na voljo tudi individualno.
ALL-ALL vam je na voljo:
preko telefona – +386 (41) 641 082
preko e-pošte: info@all-all.si
V obratovalnem času ALL-ALL d.o.o. smo vam na voljo za splošne informacije, informacije v zvezi z naročili in prevzem naročenih izdelkov v primeru izbranega osebnega prevzema.
Piškotek | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |